idasiirtola

12 DECEMBER

Kategori: ÖVRIGT

på förmiddagen var jag mamma pappa mormor och morfar ute och åt. senare nu på eftermiddagen åkte jag till furuviks julmarknad, super skönt att det har kommit lite snö i alla fall men jag vi haaaaaaaa mycket mer! just ja, idag skulle jag handla julklappar också men det slutade med att jag kom hem med en liten del av älsklings  present och bara saker till mig själv! kvällen ska spenderas med älskling, om han vaknar någon gång!!
saknar dansen jätte mycket, vill att den ska börja igen. nu ska jag börja dansa två gånger i veckan så nu är jag väldigt HAPPY! plus att någon måste hjälpa mig med bloggen just nu är den cp. matilda du kanske har lust att hjälpa mig?

två bilder från idag:

Kommentarer

  • eeelinjjjj;D säger:

    haha jag ser cp ut ;'D

    2009-12-13 | 21:30:07

Kommentera inlägget här: