idasiirtola

18 DECEMBER

Kategori: ÖVRIGT

imorse när jag vaknade kände jag mig riktigt sjuk,nu fyra timmar senare sitter jag här helt rastlös, känner mig inte sjuk alls bara lite snorig. ringde mormor nyss och pratade med henne hon berättade att det stog på hennes data att det var tjugo minus där vid åttan tiden imorse höhö jag skulle ha dött om jag gick ut!
jaja, vad händer idag då? jag vet faktiskt inte hoppas att jag orkar åka pulka med massa folk ikväll. annars kommer jag dö av att bara sitta inne! förövrigt stör jag mig på att mtv spelar samma låtar hundra gånger per timme. nej då men agnes nya jävla låt har varit tre gånger på en kvart! haha jag skojar inte. plus att jag stör mig på att nästan alla får lov idag men inte vi nej nej vi får det på tisdag. två jävla dagar innan julafton.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: