idasiirtola

21 DECEMBER

Kategori: ÖVRIGT

nu sitter jag här i min ensamhet och äter godis, i frysen väntar två stoooora ben&jerrys på mig som jag ska äta upp samtidigt som jag kollar på ankan's program. okej inte båda två men en halv i alla fall. imorgon är det sista dagen i skolan på två veckor. gud vad mycket det har varit i skolan dom senaste två veckorna, ibland önskar jag att jag inte var med i elevrådet och skolif men det är ändå jävligt roligt. imorgon är det skolavslutning och dans runt granen plus att det är dragkamp för alla nior. våran klass kommer att förlora riktigt stort! satt inne och kolla på saras och min blogg idag. gud vad roligt det är att kolla i arkivet, kollade på massa bilder sen i somras gud vad jag saknar sommaren! bruna ben,långa nätter, grillat,bada,sola,chilla och massa äventyr! ikväll ska jag kolla på paradise sen prata med älskling i telefonen. puss

Kommentarer

  • Lowisaaa säger:

    vilken tid och kanal är paradise på ?:)<3

    2009-12-21 | 21:00:42

Kommentera inlägget här: