idasiirtola

23 DECEMBER

Kategori: ÖVRIGT

min babyboy sov hos mig inatt, vid tre tiden åkte familjen in till mormor och morfar i stan. sitter just nu och äter julskinka och kollar på bingolotto. tidigare har jag solat solarium, bastat, ätit massor med knäck och duschat! har även öppnat några julklappar. en klänning som jag ska ha imorgon två linnen, trosor och sminkborttagning. alltid härligt med julklappar så här dagen före. hihi. snart ska vi nog sova förstår inte riktigt hur jag, mamma, moa, pappa, mormor och morfar ska få plats i två dubbelsängar.. hade hellre legat och gosat med min bebis inatt igen! och nej jag har ingen julkänsla alls, det suger! julen var så mycket bättre när man var mindre, nu tycker jag nästan att julen är överskattad nu. fast det blir nog mysigt imorgon ändå. vid ett tiden kommer kusinerna hit på mammas sida och vi firar jul med dom! sen på kvällen åker vi hem till mina andra kusiner och firar jul med släkten på pappas sida. jaja, nu ska jag kolla vidare på bingolotto. goooooodjul!

Kommentarer

  • olivia säger:

    svar: ja, självklaaaaaart :D <3

    2009-12-24 | 01:34:47
  • maja säger:

    jaaaaaaa :)

    2009-12-24 | 12:42:58
    Bloggadress: http://mmajasiirtola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: