idasiirtola

9 DECEMBER

Kategori: ÖVRIGT

nu är jag tillbaka i den underbara bloggvärlden. HAHA.
nej men nu ska jag faktiskt försöka vara mer seriös, eller lite i alla fall.
just nu ser bloggen väldigt tråkig ut men eftersom lilla jag är så dålig på det här med designer så får det vara såhär ett litet tag till! om det finns någon som har lust att hjälpa mig med lite saker så får ni säga till! kan ju behövas. idag var dagen inte den bästa men den rullade på rätt bra ändå, imorse försov både jag och elin mig.. förstår inte hur man lyckas pricka in precis samma dag. senare nu på kvällen har jag och wictoria varit på thorén och kikat, men det lutar fortfarande mot stylist! imorgon är det någon maskerad med konfagänget jag vet inte vad jag ska vara. sätter nog bara på mig en röd klänning och en bulle i håret, wippps så har vi lilla my!

update: maja & lina hjälpte mig med designen lite, så nu är jag glad. wihoo

Kommentarer

  • Anonym säger:

    och lina? med headern iaf

    2009-12-09 | 22:13:31
  • Jouline säger:

    Hej tjejen har en tävling i min blogg nu där du kan vinna två unik hårprodukt. Kanske vill du vara med?

    Ha det gott!

    2009-12-10 | 03:41:28
    Bloggadress: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här: