idasiirtola

vet ni?

Kategori: ÖVRIGT

idag har jag inhandlat mig ett par riktigt snygga höstskor. jag är kär kan man säga!! yeeeeees så äre. nu ska jag snart sova helt själv på typ hela sommarlovet känns det som!?!? nää inte riktigt men nästan. ikväll var lina jag tyra och henrik på streetrace nicebajs det!! hade svårt att säga nej när lina och tyra frågade om jag ville sova med dom. men tillslut blev det ett nej. nu ska jag chilla vidare på datan sen sova? och vet ni jag tror inte att jag har kollat på min läsarstatistik på typ ett halv år och jag kom fram till att det är nog lika bra att låta bli och göra det också! nu ska jag chillar vidare tjooo

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kan du inte visa höstskorna? skulle vara jätte kul och se för du har jämt så fina kläder!:)

    2010-08-15 | 14:19:12

Kommentera inlägget här: