idasiirtola

16:08

Kategori: MIN VARDAG

Gud vad fort den här helgen har gått. Har knappt hunnit med att andas, men nu är jag äntligen hemma och ska bara mysa ikväll! I fredags så var jag på teater som Petrus lillebror var med i. Skit duktiga var dom allihopa!! Sedan blev det idol och mys hemma hos Petrus. I lördags vaknade jag hos Petrus och sedan hem för att fixa mig inför kvällens bravader i Sandviken. Men då kom Henrik förbi och då åkte vi och kollade på innebandy, efter det så begav jag mig mot Sandviken för mys med mina fina klasskompisar!! Så himla mysigt var det och massa skit snack, det var faktiskt vi rätt bra på. Henrik hämtade mig och Wictoria vid halv ett och jag kom i säng vid två tiden. Idag är jag trött som en pannkaka och lovar garanterat bättre uppdatering både på den här bloggen och på den andra under veckan. Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: