idasiirtola

IBLAND ÖNSKAR JAG ATT JAG VAR..

Kategori: ÖVRIGT

EN KILLE! har suttit inne på zoovillage och junkyard nu, finns massor av snygga kläder till killar. men till mig själv hittar jag verkligen ingenting som skulle passa mig av alla tjejkläder. aja är riktigt sugen på att beställa ett par äkta rayban solglasögon till våren/sommaren bara det att jag har en förmåga att ha sönder alla mina solisar så det känns rätt så bajsigt om det skulle hända med ett par brillor för 1.400! imorgon ska jag till kungsberget och åka slalom i alla fall ska bli asnajs som jag längtat! sen på kvällen blir det party. ida ♥ helgen!!!!!! saknar bara min älskling men på söndag då blir det världens mysigaste dag. puss

Kommentarer

  • moa säger:

    ida, jag har ett par äkta rayban (såna på bilden) som jag fick när jag fyllde år. har dock aldrig användt dom, och ska kanske sälja dom, vet inte ríktigt än.

    så om jag ska sälja, är du sugen? :)

    2010-02-23 | 17:30:07
    Bloggadress: http://sandramoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: