idasiirtola

7 JANUARI

Kategori: ÖVRIGT

gud vad skönt att mina slitna toppar är borta. tog bara tio minuter att klippa faktiskt, men att gå till frissan fram och tillbaka i värsta snövädret gick inte alls lika fort! haha fyfan kan det inte bara sluta snöa nu?
plus att lovet är över nu och imorgon blir allt som vanligt igen. jobbigt fast ändå skönt, men fan vad fort det här lovet har gått. skulle ju göra massor med saker ju. men nejnej. tror ändå att sista terminen kommer gå riktigt snabbt. först sportlov sen påsklov och massa andra lovdagar. det värsta är nog nationella som vi kommer skriva i vår. usch och blääää. ikväll ska jag bara ta det lungt kolla på tv och fixa lite inför imorgon. just ja idag har mamma och pappa gjort klart min och moas lilla vägg där vi har våra kläder,skor och stuffs! det är apnajs.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    lägg in bild på väggen? (:

    2010-01-07 | 21:47:28
  • ida säger:

    det är verkligen inget speciellt. men okej om du vill att jag ska lägga ut en bild så gör jag det när jag får tid! :)

    2010-01-07 | 23:42:33
    Bloggadress: http://idasiirtola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: