idasiirtola

9 JANUARI- GRATTIS JOHANNA FRISKMAN

Kategori: ÖVRIGT

mina händer gör så jävla ont, fysjutton har aldrig varit med om något liknande! kom hem nyss från en och en halv timmes promenad med frida skönt att prata av sig lite, men kallt som attans. nu ska jag snart duscha och sen äta tacos. senare ikväll ska jag vara med min babyboy. sen har jag tänkt på att min blogg är jävligt tråkig alla inlägg ser liksom ut typ "hej idag har jag varit i skolan, sen ska jag" och blablabla men eftersom endå typ 40 personer läser den så får den vara kvar! höhö no life liksom. närrååå men den verkligen suger, fast det är skönt att skriva av sig ibland. så ni får stå ut ett tag till.


GRATTIS TILL VÄRLDENSBÄSTA JOHANNA FRISKMAN SOM FYLLER SEEEXTOOON IDAG! DU ÄR BÄST WIHOO ♥

Kommentarer

  • johännipänni säger:

    taack babyboooo♥

    och jag väntar fortfarande på bilderna från beachcupen!!!! :@

    2010-01-09 | 20:47:40
    Bloggadress: http://linaochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: