idasiirtola

DOM HADE MYCKET ATT SÄGA

Kategori: ÖVRIGT

oj här var det dåligt med inlägg ser jag. men jag har faktiskt inte haft tid att sitta vid datan, och jag kan lova att det har varit riktigt skönt att vara ifrån den ett tag! tänkte bara skriva lite snabbt vad jag har haft för mig. i torsdags var jag i skolan och resten av dagen spendera jag med min babyboy.i fredags slutade vi elva för våran hk var inställd så jag och elin åkte förbi prix köpte massa godis och lag oss och kolla på film och somnade like always. vid fyra tiden på fredagen åkte jag till stan där jag träffade maja vi shoppade lite och på kvällen var vi med moa matte och henrik riktigt trevligt. och igår åkte jag med mamma och pappa till valbo kollade på slalom saker. ska köpa ett par asnajsa skidor! på kvällen så kollade jag och min babyboy på snabba cash, super mysigt. vaknade hos älskling imorse och idag har vi kollat på det regnar kötbullar hah skit rolig film ju! även fast jag inte såg hela eftersom jag somnade. haha! nu sitter jag här hemma och har nyss ätit hamburgare och ska snart kolla på i en annan del av köping sen ut med hundarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: