idasiirtola

UPPOCHNER

Kategori: ÖVRIGT


hähä blev bättre i huvudet och åkte med pappa och hämta mitt körkort som hade kommit på posten idag! ser faktiskt ut som ett riktigt eller nästan i alla fall. har nyss proppat i mig massor med fruktsallad och glass. tidigare var jag ute och gick med lina, skönt att jag kom ut och fick lite luft. funderar på vad jag ska välja nu också, finns massa linjer att gå men inga jag fastnar särskilt mycket för. har tänkt vad jag vill bli? florist, frisör, stylist eller kanske tandläkare eller varför inte köra lastbil? hah nej tack! men det är så himla svårt men nu lutar det mot thoren bussines school- commerce som första val i alla fall. men jag kommer säkert hinna ångra mig!
jag vill inte sluta på rotskär. kommer sakna alla i 9cd så bajsigt mycket, kanske inte världens roligaste klass men jag har gått med dessa människor i tio år och vissa ända sen dagmamman. jaja, får tänka att det faktiskt är en termin kvar med dom där knäppskallarna!
2 år 3 månader och 18 dagar
841  dagar
20184 timmar
1211049 minuter
älskling du är bäst och jag älskar dig! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: