idasiirtola

YOUR LOVE IS MY DRUG

Kategori: ÖVRIGT

min älskling åkte hem idag och det gillar jag inte. han är världens mysigaste älskling, jag tycker att det är helt galet att vi har det så jävla bra tillsammans! eftersom vi faktiskt varit tillsammans i snart (4 dagar kvar) 2 år och 4 månader. han är verkligen perfekt min petrus, jag vet att jag kanske skriver mycket om hur mycket jag älskar han men om ni läser min blogg får ni stå ut med det! han är faktiskt min andra halva och även hur många gånger jag tjatar om hur mycket jag älskar honom så kommer varken ni eller han någonsin förstå hur mycket jag verkligen gör det. det är liksom obeskrivligt. knäppis


vid sextiden tränade jag fotboll så härligt att vara igång igen, efter träningen gick jag ut på en promenad med mamma och pappa och nu sitter jag här ska snart hoppa in i duschen. sen tv hela kvällen ska bli super skönt!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    sötnoos. jag älskar dig <3

    2010-01-20 | 21:19:28

Kommentera inlägget här: