idasiirtola

12:36

Kategori: OUTFIT

Åh herrejesus! Idag inviger jag mina söta haremsbyxor med rosett i midjan från New yorker. Hjälp vad det känns.... Konstigt, och absolut inte som att det är min stil. Men jag tycker det är så snyggt på andra, så jag var tvungen att införskaffa mig ett par jag med. Tog några bilder men dom blev inge bra alls. En kan ni får i alla fall. Kram
Byxorna ska vara lite mer instoppade där nere, men dom hade visst åkt ut. Hehe.
Byxor från New Yorker, tröja H&M, linne Ginatricot, Mössa Lindex och skor Dinsko. + Ringar från Indiska- som jag dock inte har på mig där.

Kommentarer

  • OLIVIA AXMAN säger:

    svar: jadu, jag vet inte :) men tvåorna har kundpass på onsdageftermiddag(?) och treorna på måndag & onsdag!! så det finns väl alltid någon som kan ta hand om dig vännen! :)

    2010-11-13 | 09:44:52
    Bloggadress: http://oliviaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: