idasiirtola

13:40

Kategori: ÖVRIGT

Jag saknar sommaren, det här var dagen då vi fick sommarlov. Kommer ni ihåg känslan av att veta att man har 10 veckors ledighet. Veta att man på dagarna får sola, chilla, träffa vänner på stranden, gå med lättklädda kläder och mysa vid antingen elden på kvällen eller festligheter med dom man tycker om allra mest!
Men ändå längtar jag så himla mycket efter vintern, snö, varma kläder, slalom och varm choklad.
Och förhoppningsvis i april ska jag till thailand med mina fina kusiner och eventuellt en till familj, hotellet är bokat men nu väntar vi på flygbiljetterna! Det ska bli så kul att komma iväg med Maja, för dom få gångerna vi är så har vi oftast riktigt roligt!

Kommentarer

  • majaaa säger:

    ja, vad jag längtar! galet taggad och fy så underbart det kommer bli

    2010-11-08 | 16:09:43
    Bloggadress: http://mmajasiirtola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: