idasiirtola

15:07

Kategori: ÖVRIGT

En dag försent men vad gör väl det?
Dag sex- Min dag!

Fredag. Så här såg min dag ut:

Vaknade hos Petrus, var snäll och bäddade nya lakan i hans säng. (Snäll flickvän han har)
Åt furkost med hans mamma sen gick jag hem. Tog med Ella på en promenad och sedan hoppa in i duschen. Vid halv ett tog jag bussen in till stan med Wictoria vi lunchade och letade ihjäl oss efter ett lila linne (hur svårt kan det vara?)

Bästaste Java ♥ Favvostället helt klart!!

Sen vid tre tog vi bussen hem och det tog en hel timme, pågrund av vädret.. Egentligen tar det ju bara 20min.
Vid sex kom Henrik då drog vi till Valbo snabbt som blixten för att köpa en sportbh åt mig. Haha. Sedan in på Ikea och tokade oss där. Henrik köpte galgar och en blomspruta. Påvägen hem tog vi en sväng förbi mormor och morfar fick lite fika och sedan hem för att kolla på idol. En av mina favoriter åkte ut, fast jag röstade. Höhö.

Efter idol och så gick vi ut och busade lite, ett hembesök hos Maja och träffade tjejerna där. Sen vidare till stan vid halv två och käkade på Max med några grabbar. Somnade vid halv tre? Nej jag har faktiskt ingenaning.

Haha, gud vilket ovanligt och tråkigt inlägg! Kram på er :)

Kommentarer

  • guevacci säger:

    oki, ska göra mig i ordning ^^



    naj fan min favorit ;O

    2010-11-27 | 15:18:53
    Bloggadress: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här: