idasiirtola

15:17

Kategori: ÖVRIGT

Varning för ett rätt långt och för vissa tråkigt inlägg!
Elin Åkerlind, min andra halva i tre år. Vi gjorde allt ihop! Miss you ♥
Idag när jag satt på bussen hem slog det mig hur mycket jag faktiskt saknar Rotskär. I våran klass fanns det så jäkla mycket olika personligheter. Alla kunde vara sig själva och ju längre vi gick tillsammans ju roligare fick vi, skolresan till exempel vi hade så himla roligt. Det var efter den som vi hade den bästa perioden. Det är så jobbigt nu, jag saknar alla knäppskallar. 12 personer i en enda klass, det var nog det som gjorde oss så speciella. Och Rotskär.. Vilken skola, jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle säga det här: Men jag saknar den skolan, inte lite heller. Alla nya människor man träffade och alla snälla/knäppa lärare! Vi hade ju även dom absolut roligaste lärarna på skolan och det kan jag lova er dom var det. Nu när jag tänker efter så vill jag spola tillbaka tiden och göra om allt det roliga igen,igen och igen. Musikalgänget och Fina 9cd ♥
Och ni som går på Rotskär nu, även fast det känns tråkigt och att alla i klassen är dryga (precis så kände jag, men ibland var dom så himla snälla och vi hade så himla roligt) Ta vara på tiden ni har kvar tillsammans. För jag lovar er ni kommer sakna det..

Självklart trivs jag super bra på Thorén med min nya klass, vi har det riktigt roligt på lektionerna och mina fina tjejer är bäst! Jag tror det kommer bli 3 riktigt roliga år tillsammans och jag kan knappt vänta tills studenten!!

Kommentarer

  • elin säger:

    saknar dig som sjutton ida! vi måste träffas snart!!

    <3

    2010-11-18 | 16:53:32

Kommentera inlägget här: