idasiirtola

16:50

Kategori: MITT HJÄRTA

Dag 2- Min första kärlek.

Min första kärlek är Petrus. Jag har haft några som jag varit tillsammans men inte varit kär in. Ni förstår, typ förhållande när man var tio osv.
Vi träffades första gången efter sommarlovet 2007, när vi skulle börja högstadiet. 24 september blev vi tillsammans, jag kan inte precis säga att första halv året var sådär jätte seriöst. Men sen ordnade det upp sig! Nu har vi varit tillsammans i över 3 år och jag är fortfarande hur kär som helst! Det finns så mycket bra med honom han är en jätte bra pojkvän och jag vet att han också är en jätte bra kompis! Han bryr sig alltid om hur alla andra mår. Han är så fin och snäll på så himla många sätt. Jag trivs super bra i deras familj också, han har världens sötaste och snällaste mamma! Och jag hoppas av hela mitt hjärta att i kommer leva tillsammans resten av livet. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: