idasiirtola

17:23

Kategori: MIN VARDAG

Hej! Har precis kommit till mormor och morfar efter ett besök hos gammelmormors grav och en sväng på stan, eller ja på stadium eftersom pappa skulle köpa slalom saker, så nu har även han en hel utrustning. Så vinter ska vi se till att åka riktigt mycket, för det är verkligen något jag tycker riktigt mycket om! Vi var inne på stadium... Kan ni gissa? Jag dog nästan när vi var där, men i alla fall så var det cirka 2 timmar, om jag ska vara ärlig så var det 1 timme och 50 minuter. Haha jaja, slut tjatat om det. Fick i alla fall en bok av mamma fast det var inte vilken bok som helst utan Elsas värld. Som jag har väntat på den, tänkte vänta på att köpa den när den kom ut i pocket men mamma var snäll och köpa den nu! Nu har jag precis bakat pizza åt familjen+mormor och morfar. Mycket bakande av pizza nu, 4 gånger sammanlagt på hela lovet, jag har nästan tröttnat. Ikväll kanske jag ska träffa Wictoria igen, vi får se. Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: