idasiirtola

17:45

Kategori: MIN VARDAG

Dag sju- Min bästavän!

Jag har tre bästavänner kan man säga.. Fast Petrus räknas inte riktigt tycker jag för han är ändå min pojkvän och eftersom jag redan gjort ett inlägg om honom riktar jag mig nu in på Wictoria och Henrik.
Wictoria, är den enda tjejen jag säger allt till. Hon är så himla glad och snäll. Fast oftast glömmer hon bort sig själv för hon tänker så mycket på hur andra mår. Så jag försöker lära henne att kunna bli arg! Det är alltid roligt att vara med henne och hon förstår verkligen sig på mig. Vi träffas ju nästan varje dag och jag är så himla glad att vi gör det. Vi är så likdana och tycker oftast lika. Puss på dig min vän, du är bäst!! ♥
Henrik, är också en väldigt bra vän till mig. Han är kille och förstår vissa saker bättre. Den människan är så jäkla snäll på alla sett. Det är oftast lite annorlunda att vara med en kille också, det blir inte så mycket känslor utan mest bara roligt. Även fast vi har våra pratstunder ibland. Det som är tråkigt är att efter sommaren träffades vi inte alls lika mycket, men nu börjar det ordna upp sig igen! Vilket jag gillar. ♥

Kommentarer

  • Wickan säger:

    Va go du är hjärtat <3

    2010-11-28 | 19:40:12

Kommentera inlägget här: