idasiirtola

23:40

Kategori: ÖVRIGT


Vet ni en sak? När jag lyssnar på låtar är nästan det ända jag bryr mig om texten. I vissa låtar finns det så jäkla fina budskap. Så ni förstår nog när jag säger att mina absoluta favorit artister är Håkan Hellström, Lars Winnerbäck och Oskar Linnros. Håkan och Lars har ju hängt med riktigt länge. Det är till och med så att jag har lyssnat på Lars så länge jag kan minnas, eftersom mamma och pappa har lyssnat på honom från att han kom ut med sin första skiva, så det förklarar en hel del faktiskt.
Oskar blev nog min favorit någongång i våras, och nu har jag en till favorit kan man säga!
Daniel Adams-Ray, han kommer nog inte hänga kvar som Lars och Håkan. Men just nu älskar jag honom!
Här hittar ni hans nya album som får ett stort +

Kommentarer


Kommentera inlägget här: