idasiirtola

15:52

Kategori: ÖVRIGT

Dag fem- mina syskon Min syster.

Jag har världens drygaste lilla syster eller ja ibland kan hon vara jätte snäll. Ni vet en 12-årig tjej är inte att leka med!! Hon har en väldigt dålig egenskap och det är att så fort hon lånar mina kläder (ibland får hon inte låna vissa saker, men då tar hon dom ändå) så har hon alltid en förmåga att antingen spilla ner dom med sås som inte går bort, eller haft sönder dom. Det värsta är att hon aldrig erkänner det heller. Fy, vad arg jag blir då! Haha.

Men ibland är hon faktiskt rätt så bra min lilla syster för vi har ungefär samma storlek på kläder och skor, så då kan vi faktiskt låna av varandra. Grymt. Moa är född 1998 alltså fyra år efter mig, men det känns som vi är ungefär lika gamla. (Jag vet inte om det är jag som är barnslig eller hon som är mogen? ;) I alla fall så har vi rätt så mycket gemensamt. Båda dansar och gillar shopping. Hon är faktiskt ofta jävligt snäll mot mig också eftersom jag brukar få låna vissa av hennes nya saker innan hon ens har haft dom. Det är kul att ha en jämnårig syster, man kan faktiskt hitta på saker tillsammans då!

Kolla hennes hår hur fint är inte det??
Vi är inte alls lika enligt mig. Hon är på sommaren nästan vit i hela håret för att hon är så blond och hon har så jäkla fint hår helt naturliga skruvlockar och egentligen är ju jag väldigt mörkhårig och mitt hår är helt rakt. När vi var små var det vissa som frågade om vi var adopterade, för att vi var så olika. Haha.

Det är mina fina lillasyster det. Moisan!!! Love ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: