idasiirtola

13:07

Kategori: ÖVRIGT

Dag åtta- Ett ögonblick.

Ett så jävla fint ögonblick måste varit när Petrus lag till mig på msn (inte själva msn händelsen, men när vi träffades första gången) Vi började skriva som helt vanligt, tretton år och rätt omogna båda två. Jag vet att vi för första gången träffades hemma hos Maja, det var så himla segt. Jag var så kär men det hände ingenting. Åh det tog så lång tid innan vi väl blev tillsammans. Men vid sommaren förra året det var väl då vi blev som ett par, det låter som vi kastat bort dom tidigare åren. Men riktigt så är det inte.. Vi vågade prata mer då, vi lärde känna varandra på riktigt då.

Det var den här lilla filuren jag blev kär i!

Alltså ett ögonblick var när jag blev tillsammans med Petrus ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: