idasiirtola

funderingar..

Kategori: ÖVRIGT

fundering nummer:
1. hur ska jag klara av provet på torsdag med 6 sidor ergonomi?
2. när min halsont ska gå över
3. ska jag skaffa en seriösare blogg?
jag vill skaffa en lite seriösare blogg och bara ta bort min den här. men då måste jag ha hjälp med designen? och då är fundering nummer 4. vem kan hjälpa mig?
om det är någon som vill hjälpa mig med en ny blogg så hojta till! behöver hjälp med designen och kategorier.

För just nu står min blogg rätt still, jag har ingen som helst motivation till att skriva i den här bloggen.
men jag hör av mig. hörs

Kommentarer

  • majaaa säger:

    1. du kan allt!

    2. nästa vecka....

    3. jag kanske kan vara någon hjälp? du har sett bloggarna jag har fixat. bara att säga till. om du vill ha min hjälp, beror på hur du vill att bloggen ska se ut och om du tror att jag kan fixa det!?

    2010-10-25 | 14:46:56
    Bloggadress: http://mmajasiirtola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: