idasiirtola

Ett inlägg för att jag behöver skriva av mig

Kategori: MIN VARDAG

Läs om ni vill. Det är allmänt deppigt, men jag måste skriva av mig
Jag är sjukt glad att jag ska åka till Thailand, det ska bli så jäkla kul och det kommer garanterat bli ett minne för livet, så länge som jag väntat på det här.. Jag är så himla taggad så jag håller på att spricka. Det är så nära nu!!
Men det är en enda sak jag inte kan släppa. Jag tror jag lider av något typ panikattacker eller något helt serisöt, när jag tänker på att jag ska lämna Petrus i 19dagar börjar jag nästan grina och mår illa. Jag menar hur ska jag klara mig i 19 dagar utan den jag älskar mest i hela världen? Det är klart jag klara mig egentligen, det gör jag! Man blir bara starkare av att vara ifrån varandra ett tag. Det är det att jag inte vill säga HEJ DÅ. Helt sjukt, ångest så det skriker om det. Jag måste få dela ut mig av det här, det känns mycket bättre då.
Som sagt. Det kommer bli skit kul och när jag kommer hem igen så väntar världens finaste älskling på mig här hemma! Jag ska sluta tänka så mycket och bara göra det. Kram

Kommentarer

  • OLIVIA AXMAN säger:

    Ida, tänk oss förra året den här tiden! se till att ha roligt nu stumpan :)

    2011-04-06 | 13:39:26
    Bloggadress: http://oliviaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: