idasiirtola

En liten sommarlista

Kategori: MIN VARDAG

Del 1
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Ja
Vilka länder besökte du? Var bara Sverige ( väldigt ovanligt, faktiskt)
Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? 
Uteserveringar, krogar, peace and love, utomlands! 18åååår
Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? Öregrund 6,78 Augusti
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nästan helt frisk hela sommaren!

Bästa köpet? Min OneP
Sommarens väder? Uruselt!
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mat och massa gosaker

Gjorde någonting dig riktigt glad? Vänner och Familj
Sommarens låt? Åh vad svårt! Men det måste vara levels med avicii som jag lyssnade på i slutet.
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

Mycket glad men också ledsen.


Del 2
Vad önskar du att du gjort mer?

Mer spontana grejer.
Vad önskar du att du gjort mindre?

Legat inne och latat
Hur tillbringade du midsommarafton? 
Först med släkten och Petrus sen på kvällen med Barbieligan! 
Sommarens favoritprogram på tv?

Gossip girl
Böcker du läst den här sommaren?

Har varit alldeles för lat för det.


Något du önskade och fick?

En bra sommar med familj och vänner
Något du önskade dig men inte fick?

Oj, vet inte faktiskt!
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?

Umgicks med vänner och festade

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

Mera soool
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?

Hade på mig det jag kände för

Kommentarer


Kommentera inlägget här: