idasiirtola

Even the best fall down sometimes

Kategori: MIN VARDAG

Jag och Petrus har valt att gå skilda vägar nu. Vi har tagit detta beslut tillsammans och vi får se vart det leder. Vi har levt tillsammans i fyra år, vi träffades när han var tolv och jag tretton. Det är klart som fan att jag mår dåligt, men på något sätt så känner jag ändå att vi har haft våran tid nu och att vi förhoppningsvis är redo att lämna varandra för att starta upp och bygga nya liv. Dom här fyran åren har varit dom bästa i hela mitt liv (dock har jag bara levt i sjutton så jag har hela livet framför mig) Men jag är så fruktansvärt glad att jag har haft en så bra pojkvän, som alltid har ställt upp! Finare människa går nog inte att hitta! Jag är inte heller dunderledsen, eftersom jag faktiskt tror att vi båda kommer klara av att vara vänner. Men vad som helst kan hända och det kommer visa sig vad som händer mellan oss. Fina P ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: