idasiirtola

14:24

Kategori: MIN VARDAG

Postat av: Linnea
Vilka är dina favorit kläder? 
Har du något namn du vill att ditt barn ska heta?

Oj, mina favoritkläder? Gud vad svårt. Det finns så himla mycket fina kläder! Men basic kläder funkar alltid!!

Ja, om det blir en tjej ska den heta Hedvig och om det blir en kille ska han heta Malte eller Vilgot! Men det där ändras ju hela tiden.. Så man vet aldrig!
Postat av: OLIVIA AXMAN
Hur häftig är inte Olivia Axman då? :D
Hon är jävligt häftig kan jag lova! Snygg och otroligt snäll är hon också ;)
Postat av: johanna jansson
Vad skulle du göra/köpa om du vann 1 miljon? :)
Vad är det bästa du vet? :)
Resa utomlands med Petrus och köpa alla kläder jag vill ha! Men resten av pengarna skulle jag lägga undan tills jag blir "vuxen".
Min älskling, mina vänner, familj och släkt, resa och ha mycket pengar på kontot.
Postat av: sara
vad gör du helst en lördag kväll? :)
Antingen är jag på en grym förfest med mina tjejer och sedan vidare till något party eller har myskväll med antingen vänner eller Petrus!
Postat av: Anonym
vilken bh storlek har du?
Jag lovar att jag hade svarat på den frågan om du INTE var anonym. För om man ställer en sån fråga så ska man våga stå för den också! :)
Postat av: sofiarosa
Vaad är det bästa med cop 1????
Att alla är så jäklans fjantiga och härlig. Det finns ingenting att skämmas för och alla är helsköna! Har lyckats hamnat i världens roligaste och BÄSTA klass!
Postat av: johannaDENBÄSTA
pirrar det i magen när du ser petrus? 
hiih bra fråga vaaaa, men kom ej på nån :D
Haha, den var ju riktigt bra jowniii! Men ja klart som fan att det gör.. Han är så jävla go så varje gång jag ser honom vill jag bara hoppa på honom och pussa sönder honom!

Postat av: sara
hur vill du att ditt liv ska se ut om 5 år? :)
Om fem år är jag tjugotvå. Förhoppningsvis går jag andra året på polishögskolan som är min högst dröm just nu! Men även det kan ändras.. Jag bor i en lägenhet med antingen pojkvännen eller en vän. Så fort jag är ledig reser jag runt i olika länder och bara latar mig!


Kul att det var några som frågade! Hoppas ni är nöjda med svaren :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: