idasiirtola

19:45

Kategori: MIN VARDAG

Henrik åkte precis. Pappa jag och Henke har bakat, det kommer garanterat sitta fint imorgon i allas magar.
Nu blir det lite halv åtta hos mig mys och sedan serien 9A som nu handlar om lärarna, efter det ska jag faktiskt krypa ner i badet! Mysigt, det är verkligen viktigt för mig att få den avslappningen i all stress. Var tvungen och fråga W om jag fick tvätta håret idag eftersom jag hade lovat att hålla mig till onsdag (för min egen del, eftersom mitt hår blir för slitet och färgen försvinner så snabbt). Men nu har jag istället lovat mig själv att efter idag ska jag duscha mitt hår på torsdag igen! Intressant va? ;)

Kommentarer

  • OLIVIA AXMAN säger:

    börja med det! :D

    2011-01-31 | 20:26:30
    Bloggadress: http://oliviaaw.blogg.se/
  • W säger:

    Jaa, börja med det!! :D

    2011-01-31 | 20:55:04
  • sofiarosa säger:

    jaaaaa

    2011-02-01 | 09:46:22
    Bloggadress: http://sofiarosa.devote.se
  • Linnea säger:

    JAAAA

    2011-02-02 | 17:10:40

Kommentera inlägget här: