idasiirtola

14:39

Kategori: ÖVRIGT

Day Two: Nine things about yourself.


1. Jag är väldigt noga när det gäller att hålla tider
2. När jag väl bestämmer mig för att spara pengar då är jag rätt duktig på det
3. Jag blir väldigt irriterad på folk som inte håller vad dom lovar
4. När jag ska sova själv så får jag massa konstiga tankar i huvudet
5. När jag blir arg på något/någon börjar jag oftast grina
6. När jag duschar har jag tvångstankar om att jag inte får stå på avloppsbrunnen
7. Jag tvättar håret varje dag.. Vilket inte alls är så bra
8. Jag har jätte stor respekt mot utklädda människor så som tex en clown.
9. När jag var liten sjöng jag i kyrkans kör, fast min röst låter som jag vet inte vad. Stackars gud!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kan jag göra om du säger hur du vill ha deeeeeeeet

    2011-01-14 | 15:48:44
    Bloggadress: http://lajnaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: